Vsako podjetje bi moralo biti vsaj osnovno grafično opremljeno za vzpostavljanje kredibilnosti pri svojih potencialnih strankah. Vizitka kot prvi osebni stik je odraz resnosti, kredibilnosti podjetja. Celostna podoba z logotipom, poslovnimi tiskovinami in vsaj spletno vizitko pa vse samo še utrdi. Z izkušnjami, pridobljenimi skozi leta, sem ugotovil, da so marketinške agencije za manjša podjetja predrage (stroški organizacije, obratovanja, …), zato majhna podjetja na svojem začetku rada zaupajo oblikovanje logotipa in vizitk izdelovalcem žigov, fotokopirnicam, lastnim otrokom, ki znajo z računalnikom, in podobno. Zato so neprepoznavna, izpadejo neprofesionalno, ceneno, kar lahko kljub dobremu proizvodu ali storitvi povzroči težave s prodajo in posledično s podjetjem.
Celostne podobe (logotip, žig, vizitke, dopisi, predloge, kuverte, spletne vizitke, predloge word, excel, power point, outlook za poenoteno komunikacijo znotraj in zunaj podjetja)
Svetovanje pri smiselni porabi razpoložljivih sredstev za marketing.
Grafični koncepti za bolj kompleksno komunikacijo (večja podjetja, večji prodajni program, …).